Jippi - idrettsperm !!

I dag er første dagen i resten av ditt liv.
Og den første dagen i min nye tilværelse. Jeg har nemlig fått innvilget 12 måneders permisjon fra jobben. Idrettspermisjon, om du vil. Det høres i hvertfall fint ut.

Det er viktig å sette seg mål, sies det. Det være seg i idretten som ellers i livet. Og helst skal man nå noen av dem også. Et av målene mine har vært å bli min egen sjef før jeg ble 50. Dette er noe jeg har hatt lyst til lenge. Men da begynte det jo å haste litt....

Men nå er det altså klappet og klart. Så forhåpentligvis blir det enda mer tid både til trening og restitusjon det neste året. Og til reiser, som her, fra en løpetur (selvsagt) i Stockholm i sommer.



Jeg gleder meg!

.

4 kommentarer:

  1. Ett år lønna perm ? Eller skal du i gang med nye jobbprosjekt ?. Høres deilig ut med jobbfri. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var danser, da hdde jeg vært pensjonist i snart 4 år. Hvilken mailadresse skal vi bruke ? Steinar

    SvarSlett
  2. Du får nyte dette, Frode.
    Kanskje vi kan få trent litt mer sammen utover høsten ? Jeg går ut i en karrierplanleggingsperiode på inntil seks måneder fra og med neste uke,men vil ikke bruke mer enn to-tre dager på dette pr.uke. Satser påå bruek disse ekstra fridagene på best mulig måte.

    SvarSlett
  3. Hei gutter.
    Du får danse deg gjennom løypene i stedet, Steinar. Jeg skal jobbe litt for banken utover høsten, men må nok finansiere permen selv. Så nå er jeg konsulent, investor og freelancer. Men først og fremst blir dette en kjærkommen pause fra den daglige tralten som de fleste av oss blir fanget i, år etter år. Vil fortsatt være innom jobbmailen, men det er best å bruke hjemmemailen min: fmonse@online.no.

    Vidar: jeg trener gjerne mer sammen med deg utover høsten. Supert. Nå når du har vært så lenge skadet, klarer jeg kanskje å holde følge en stund også :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!

    Nå blir det enda vanskeligere å henge på deg.

    Lite misunnelig altså!

    SvarSlett