Resultater Holmenkollstafetten

Da er Vårens Vakreste Eventyr unnagjort for i år. Og det ble virkelig en vakker dag, med fantastisk vær og masse glade løpere i alle aldre og fasonger som myldret gjennom Oslo's gater i timesvis. Av mine to lag ble det en sterk 5.plass med DnB NOR i den store og gjeve berdiftsklassen på 56,11, den beste tiden vi har oppnådd i min tid, tror jeg. Med Oppegårds veteraner gikk det litt tyngre, med 1.00,52 og 12. plass. I menn senior ble det unge Oppegårdlaget nr 18 på 55,47. Meget bra!

Veldig fornøyd med laginnsatsen, men for min egen del gikk det tungt - på begge etasppene mine!...

Mer om dette i egen reportasje med bilder senere.

Alle resultater og bilder kommer også fortløpende i samlereportasjen på kondis.no.

Det lovende seniorlaget til Oppegård var nesten et juniorlag. Med hele 8 mann under 19 år ser det lyst ut for fremtiden til OI. Litt verre kanskje med oss veteraner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar