Follosidene er relansert

Gledelig nyhet til Follo's kondisjonerte mosjonister og forhåpentligvis også andre lesere; Kondis.no sine lokalsider er på luften igjen! Stig Vangsnes er fortsatt lokalredaktør, og teamet er forsterket med Carl Fredrik, som nå burde være kjent i hvertfall for lesere av SportsBloggen.

Det blir spennende både med Follosidene og med Stig sitt come-back på løpsfronten, der Follotrimmen 28.april er første løp og Berlin maraton 26.september er sesongens store mål. Stig er allerede påmeldt begge steder.


Bildet: Stig stormer jublene i mål i NM duatlon i 2003. Får vi se nye jubelscener i 2010 ?

Selv stiller jeg i sesongens andre løp i morgen i Stomperudkarussellens 1.løp fra Sørum skole. En flat, fin 5 km trasé som jeg har løpt flere ganger før. I fjor ble det 18,12, mens løypepersen er 17,43 fra 2007.

Er det mulig å forbedre tiden min fra Fredrikstadløpet med over 18 sekunder og igjen se 17-tallet?? Eller er jeg blitt for gammel og treig? I fjor var vel første året jeg ikke klarte det, med 18,04 fra Landsmøteløpet som bestenotering. Det skal bli steinhardt, for det er meldt frisk bris og motvind på de flate strekkene fra 3 km til mål.

Ukens forberedelser har vært bra. Sliter litt med venstre legg, men har jeg hatt et par fine treningsøkter. Det er perfekte og innbydende treningsforhold på golfbanen nå, med mykt og fint underlag. Det gjelder å benytte anledningen før golferne snart kommer og ødelegger moroa.


For de ivrigste skientusiastene er det faktisk fortsatt mulig å trene langrenn på golfbanen på Greverud! Begge disse bildene ble tatt for tre dager siden!


Men først og fremst er det vår! Og krokkusen blomstrer i hagen..


God helg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar