To-års jubileum og kondis-blogger!

I disse dager kan SportsBloggen feire 2-års jubileum. Og jeg er blitt kondis-blogger! For de uinvidde: jeg blogger nå for Norges største nettsted for løpere og mosjonister, kondis.no.

Joda, jeg er selvsagt litt stolt av det. For nye lesere, så har SportsBloggen fokus på trening og konkurranser av ymse slag, sett med øynene til en aktiv mosjonist. Mest løping, men også litt om langrenn, sykling og annet - og med mange bilder både fra konkurranser, trening og fra ymse naturopplevelser. 

Litt mer om meg selv og min egen bakgrunn kan leses HER.


Jeg prøver å variere bloggen litt, blant annet med litt mer featurepregede saker der andre er i fokus, av og til også med innlegg fra gjesteskribenter (se egen arkfane på bloggen) - som f.eks reportasjer fra Trond Inge Carlsen fra
New York Marathon, Ole Kjell Langmyren fra Warzawa Marathon, Harald Ringen fra
Firenze Marathon og
Carl Fredrik Hagen fra
Birkebeinerrittet  (bildet) - med klasseseier!


I tillegg kan det komme et og annet innlegg som omhandler treningstips og kosthold, som her fra et foredrag med Anders Aukland.  Bakgrunnsbildet er for øvrig fra en av hans største triumfer, seier i Marcialonga. Det passer jo veldig bra samme dag som det ble gledelig dobbeltseier til Aukland-brødrene i samme renn, for øvrig med  tusenvis av norske mosjonister på startstreken. En av dem var Trond Inge, så forhåpentligvis får vi en liten rapport fra rennet etter hvert. Og neste år, da håper jeg å være med selv....

Litt smånytt til slutt. Jeg må visst skifte ut besøkstelleren på hovedsiden, for statistikken viser over 67.000 sidevisninger, ikke snaue 44.000 som det står der, med ny rekord på over 8000 siste måned. Over 5000 oppslag er for øvrig fra andre land enn Norge... Og i forbindelse med ett-års jubiléet for et år siden fikk SportsBloggen sitt eget diskusjonsforum, SkriveBlokken.  Aktivitetsnivået her har blitt veldig bra, og er en artig og gjensidig måte å dele informasjon, synspunkter, linker og opplevelser med leserne på.

Så tusen takk for alle tilbakemeldinger og innlegg både på SportsBloggen og SkriveBlokken, siden jeg litt impulsivt startet opp for to år siden. Innlegg på SkriveBokken eller kommentarer til bloggreportasjene gjør det bare mer interessant for flere og gir meg samtidig inspirasjon til å fortsette å blogge. Nå også for kondis.no sine lesere.

Ha en fin treningsuke alle sammen!

Hilsen Frode

Fra mitt eldorado i Sjusjøtraktene. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar