Nå er det enklere å legge inn kommentarer

Det er flere som har gitt tilbakemelding på at det er vanskelig å legge inn kommentarer. Nå skal dette være lettere. Her er litt hjelp. Jeg har også lagt inn bilder på tidligere innlegg.

Jeg har forenklet prosedyren ved å gi fri tilgang til innlegg fra alle - uten først å måtte opprette konto og deretter måtte legge inn verifikasjonskode. Hvis dere ikke har en google-konto eller annen konto og heller ikke ønsker å opprette slik konto, er det bare å velge alternativet "Navn/nettadresse" i "rullegardinen" for "Kommentér som - velg profil". Skriv det navnet du ønsker å signere innlegget med, f.eks fullt navn, fornavn eller kallenavn, og skriv i vei. Du trenger ikke å fylle ut feltet "Nettadresse". Alternativt kan dere velge "Anonym" fra "rullegardinen".

Se testkommentarene mine etter mitt første velkomstinnlegg, der fremkommer eksempler på alle tre alternativene. Kommentarer eller egne innlegg kan legges inn fortløpende under innlegget mitt der det måtte passe.


Artig at flere har prøvd. Særlig moro at visepresidenten i Kondis, Stig, som er i ferd med å gjøre et svært gledelig come-back på løpsfronten, under innlegget "Og vinneren er..." har skrevet litt om sin egen trening og sine mål for den kommende sesongen. Hvordan gikk det på løpetreningen med Henrik Strøm Andersen?

Her er Stig (t.v.) etter delt seier med Gunnar Nordhus i Julebukkens halvmaraton på Mysen, lille nyttårsaften 2002, i minus 22 grader! Det er ikke bare i år vi har hatt skikkelig vintervær...

Stå på Stig! Går alt etter planen, løper vi begge Berlin maraton i høst.
Jeg gleder meg allerede!

2 kommentarer:

  1. Hei Frode! Prøver igjen. Lykke til i HK skimaraton. Det er vel trening til Birken. Tror jeg er i pulje 8. Du kvaler vel inn til en bedre pulje enn det. Mvh Tron Gifstad

    SvarSlett
  2. Hei Tron!

    Takk skal du ha. Birken ble fulltegnet før jeg fikk somlet meg til å melde meg på.. Kanskje like greit. Motivasjonen for HK skimaraton falt et par hakk da jeg i dag oppdaget at jeg skal gå i pulje 9, dvs i siste pulje med "røkla", med 4000 langrennsløpere foran meg i løypen. Men det blir sikkert en fin tur :-)

    Leste akkurat i Lokalavisen om helgens bravader til dine unge, håpefulle. Gratulerer. Artig at det gror i langrenns- og skiskyttermiljøet i Oppegård.

    SvarSlett